Kalkulátor optimální krmné dávky
Spočítejte si optimální krmnou dávku pro Vašeho mazlíčka.
Kapacita kuchyně pro vařené jídlo je už do konce roku naplněná, ostatní zboží jsme schopní odbavit dle možností kurýrních služeb (zvolte datum "Co nejdříve").

Jak vrátit obleček nebo botičky? Tyhle tipy vám podstatně usnadní cestu k dořešení

clanek_vratky

Obleček/botičky nesedí? Oh no! 

To se prostě stává. Víte, jak to je s objednáváním na internetu - ne vždycky to sedne. Proto je za nás absolutně ok, když nám pošlete objednávku zpátky, my ji zkontrolujeme, a pokud je vše ok, vrátíme vám peníze a vy můžete objednat znovu.

Abychom si to navzájem zbytečně nekomplikovali a všechno proběhlo hladce, máme pro vás 3 ZÁSADNÍ SDĚLENÍ:

1. Zboží nám nevracíte proto, abychom ho vyhodili do popelnice nebo ho posílali zpátky výrobci se vzkazem, že Punťovi nesedlo.
Zboží nám vracíte, protože vašemu pejskovi nesedlo a abychom ho mohli zase prodat jinému zákazníkovi. A asi by se vám nelíbilo, kdyby vám přišlo zboží s ustřihnutou visačkou nebo špinavé od bláta, stejně jako se to nebude líbit tomu, kdo po vás kus dostane. 

Nemáme ve skladu zázračnou skříňku, do které strčíme kabátek nebo botičky a ona nám je vyplivne čisté a s novými štítky. 

Proto je třeba, abyste nám zboží vrátili ve stavu, ve kterém ho můžeme zase poslat dál. To znamená ve stavu, v jakém jste ho dostali. Pokud to tak nebude, NEMŮŽEME VÁM VRÁTIT PENÍZE, protože je zkrátka poškozené a je nemožné ho znovu prodat. 

Rozčilování se v recenzích a zprávách zboží neočistí, visačku nepřišije a ani vám nevrátí peníze.



2. Pokud platíte vrácení na dobírku, zašlete nám prosím emailem jméno, popřípadě číslo objednávky, ale hlavně ČÍSLO ÚČTU. Podstatně tak celý proces urychlujete.

3. Při vracení máte 2 možnosti, jak to udělat.

A) Pošlete balíček přímo k nám do BiBi FOOD na adresu K Zahrádkám 1047/21a, Praha 5, 15500. PROSÍM, ALE NEDĚLEJTE TO PŘES ČESKOU POŠTU!!! 🙏🙏🙏 Protože prostě nefungují…

B) Pošlete balíček na ParcelShop, to je výdejní nebo odběrné místo, na stejné adrese. Přímo u nás je PPL, GLS, DPD, WeDO, Balíkovna i Zásilkovna. Je to LEVNĚJŠÍ A MÁME JISTOTU, ŽE K NÁM BALÍČEK DORAZÍ OBRATEM

Vážíme si našich zákazníků, protože jsou to lidé, kteří o psy opravdu pečují. A mezi ně patříte samozřejmě i vy. Nemáme sebemenší zájem vám nějak škodit nebo se dohadovat 🙏 Tak pojďme prosím zaujmou parťácký přístup a usnadnit si cestu ke spokojenosti 😎 

Vaše BiBi FOOD 🐾

Zpět do obchodu